yoloswagomg.blogg.se

Vi är 3 galna idioter på 17-20 och vi går i en skola som ligger i wallah wallah town :D Vi heter Ebba (NÄSSÉN), Matilda & Cicci. Följ vår blogg ANNARS JÄVLAR! Tack på förhand. (Du kommer inte ångra dig :*) Vi kommer - förhoppningsvis - blogga tre gånger per dag, en gång per person. Så alla får uttrycka sina åsikter <33 ALLA FÅR VA MED!

Arg dag idag då

Publicerad 2014-10-05 21:33:12 i Allmänt,

Sååå idag vaknade jag fett sur på allmänheten. Jag vet inte, det bara händer ibland lixom.. att man är fett förbannad fast man vet inte ens varför?? Och värst av allt: man vill inte ens sluta vara det!! :O

Vilket ledde till att jag bråkade med as många idag. Först mamma, kastade en bok på henne. sen ringde jag min snubbe och skällde ut honom efter notor för att jag märkte att han inte hade gillat min fb omslagsbild, man ba ok? -.- dissa mera likxom? Så aa nu blir det väl att tagga skilsmässa antar jag, det var det fan värt 8) sen låste jag in pappa i tvättstugan för så arg var jag på honom också. Aa fett med bråk idag alltså :D är fett hatad <33 Bra dag!! Imorgon måste man vakna tidigt igen då hahaha tagga, blir azum <3 Cyaaa bitchess

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela