yoloswagomg.blogg.se

Vi är 3 galna idioter på 17-20 och vi går i en skola som ligger i wallah wallah town :D Vi heter Ebba (NÄSSÉN), Matilda & Cicci. Följ vår blogg ANNARS JÄVLAR! Tack på förhand. (Du kommer inte ångra dig :*) Vi kommer - förhoppningsvis - blogga tre gånger per dag, en gång per person. Så alla får uttrycka sina åsikter <33 ALLA FÅR VA MED!

SKIT DAG

Publicerad 2014-10-07 15:26:34 i Allmänt,

Aa så idag vakna jag med migrän man ba ok? -.-
Sen så ba fuckar UMO mitt liv med sanningens sticka o nu ba måste jag "fundera" på konstiga saker jag helst inte vill tänka på man ba ok? -.- tack så jätte mkt? Ni är alla stövlar med avföring i (hehehehe skitstövlar alltså x3) I alla fall, nu tänker jag vara sur hela dagen igen, sådeså. Nää men man tar sig väl dit om en vecka igen för att fixa sitt liv & framtid liksom, såg flygplanet lyfta utan mig ett tag om ni fattar vad jag menar... MISSA INGEN SKOLA!!! :@ Men kommer imorgon för cicci & matty klarar sig helt enkelt inte utan lilla mej <3

Fin Bild förresten va? :D <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela